مقالات اجتماعی و حقوقی دکتر پویا منصفی

اشنایی با قوانین بین الملل و حقوق بشر و قوانین مهاجرت توسط دکتر پویا منصفی

مقالات اجتماعی و حقوقی دکتر پویا منصفی

اشنایی با قوانین بین الملل و حقوق بشر و قوانین مهاجرت توسط دکتر پویا منصفی

مقالات اجتماعی و حقوقی دکتر پویا منصفی

در این وب لاگ تلاش میکنم مقالات اجتماعی و حقوقی که فکر میکنم میتواند به هموطنان فارسی زبانم کمک کند انتشار میدهم .
در این وب لاگ از قوانین حقوق بین الملل ، قوانین حقوق بشر ، قوانین مهاجرت ، قوانین تابعیتی ، قوانین کشورها و قوانین ویزا و اقامت و زندگی در خارج کشور به اشتراک گذاشته میشود

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
متاسفانه الان مهاجرت در ایران تبدیل شده به یک مد و یک ارزوی الکی . مخصوصا به امریکا و کانادا ! 

چون در طول ١٢ سالی که ما داریم در رابطه با مهاجرت به امریکا کار می کنیم بارها مشتریانی داشتیم که با هزاران بدبختی و هزینه های سنگین و قرض کردن و وام گرفتن اومدن امریکا و تازه دیدن اون چیزی که فکر می کردن نیست و برگشتن ایران و تمام زندگیشون رو باختن . و یا شرکتهای مهاجرتی کلی با زندگی و وقتشون بازی کردند و در نهایت جواب منفی گرفتند و پولشان نابود شده !
زندگی در امریکا راحت نیست و رفتن به امریکا بدون تجربه زندگی در خارج بسیار سخت است . از طرف دیگه ادمهای بی وجدان و سود جو پناهندگی و خروج غیر قانونی رو انداختن تو ذهن بچه های مردم که بدترین نوع انتخاب برای مهاجرت است . به طوری که از زندان در می اب و سالها در کمپ منتظر جواب میمانید و زندگی شما جهنم میشود !

 من به عنوان وکیل که تجربه زیادی در زمینه مهاجرت داره همیشه به جوانها و کسانی که زیاد پول ندارند پیشنهاد می کنم به کشورهای اسونتر و ارزانتر مهاجرت کنند و بعد از کسب تجربه زندگی و شرایط خارج از کشور مانند سکوی پرتاپ اونجا را برای رفتن به امریکا یا کانادا استفاده کنند . تازه شاید از اون جایی که هستند خوششون بیاد و موفقیت کسب کنند و نخواهند به امریکا روند . باور بفرمایید اینها همه تجربه صد نَفَر ادمی که طی این سالها مهاجرت کردند .
الان کشور اکوادور در امریکای جنوبی یک موقعیت نسبتا خوبی است . چون فعلا به ایرانیان راحت ویزا میدهد . البته اکوادور بهشت نیست و مشکلات خاصه خودش را دارد ؛  ایرانیان مشکل کار و درامد در اکوادور دارند . ندانستن زبان اسپانیایی و حقوق پایین در اکوادور به این مشکل دامن میزند .
ولی مثلا با نصف هزینه امریکا  می شه به اکوادور مهاجرت کرد . هزینه ها ارزونه و کشور راحتی است برای زندگی . راحت اقامت می ده و مردمان خوبی داره  و می شه پاسپورت این کشور رو ٤ تا ٥ ساله دریافت کرد . باور بفرمایید این حرفهای من صادقانه و از سر دلسوزی و پر از تجربه است . اگر هم حتی پول کافی ندارید باور کنید ایران خیلی بهتره بمانید تا اینکه در خارج از ایران به زندان بیافتید و گرسنگی بکشید و کسی به داد شما نرسد. 

هزینه اقامت کشور اکوادور در امریکای جنوبی به مراتب ارزان تر است . یک فرد مجرد برای مهاجرت به اکوادور باید ١٥٠ تا ٢٠٠ میلیون تومان پول داشته باشد و یک خانواده ٢٠٠ تا ٣٠٠ میلیون تومان البته با احتساب هزینه بلیط هواپیما و اجاره منزل در اکوادور . اگر این مبلغ رو ندارید و نمیتونید کاری راه بیاندازید و توان چند ماه از جیب خوردن را ندارید از نظر من بهتره به فکر مهاجرت نباشید . 
الان با شرایط فعلی دلار در ایران هر جایی می خواهید مهاجرت کنید باید ٢٠٠ تا ٣٠٠ میلیون تومان پول داشته باشید . 
باور کنید بی برنامه و بی پول دست به مهاجرت بزنید نتیجه اش میشه مثله صد ها ایرانی بی کار و بی پول و گرفتار در ترکیه و متاسفانه هم اکنون در اکوادور ! 
کلی جوان بی کار و بدون ویزا در اکوادور است و کاری جز پرسه زدن توی خیابانها ندارند .


اداره مهاجرت کانادا 

برای تست اکسپرس اینتری 


شرایط کلی مهاجرت به کانادا 



فاکتورهای انتخاب

ثبت نام و ایجاد پروفایل

چک کردن رایگان امتیاز خودتان در اکسپرس اینتری

  • دکتر پویا منصفی وکیل و مشاور در امریکای جنوبی
  • ۰
  • ۰

✅ با تخریب کردن دیگران ما بزرگ نمیشویم ! 


حکیم بزرگ ژاپنی روی شن ها نشسته و در حال مراقبه بود.

مردی به اوگفت: مرا به شاگردی بپذیر!

حکیم خطی راست بر روی شن کشید وگفت: کوتاهش کن!

مرد نصف خط را پاک کرد.

حکیم گفت: برو یک سال بعد بیا!

یک سال بعد باز حکیم خطی کشید و گفت:کوتاهش کن!

مرد این بار نصف خط رابا کف دست و آرنج پوشاند.

حکیم نپذیرفت و گفت: برو یک سال بعد بیا!

سال بعد باز حکیم خطی روی شن کشید و از مرد خواست آن را کوتاه کند. مرد این بار گفت: نمی دانم! و از حکیم خواهش کرد تا پاسخ را بگوید.

حکیم، خطی بلند کنار آن خط کشید و گفت: حالا کوتاه شد!

این حکایت،یکی از رموزفرهنگ ژاپنی ها رانشان می دهد:

نیازی به دشمنی ودرگیری با دیگران نیست. با رشدوپیشرفت تو،دیگران خودبه خود شکست می خورند. 

به دیگران کاری نداشته باش؛کارخودت را درست انجام بده.

با کوتاه کردن دیگران ما بلند نمی شویم و برعکس؛ بازتاب رفتارما باعث کوتاهی مان می شود


پویا منصفی

  • دکتر پویا منصفی وکیل و مشاور در امریکای جنوبی
  • ۰
  • ۰



POUYA MONSEFI Human Rights Lawyer/ Defensor DDHH


Defensor derechos Humanos ,Autor y Escritor e investigador histórico y social. Especialista en  Investigación penal Y Criminalista Y Miembero de Asoc Latinamericana de Asesoria Juridica y Criminalista Y Colegico de Bomberos y policia de Venezuela-


Pouya monsefi Human rights Lawyer , Writer and Historian ,specialist in criminal investigation and climinalist ,Member of the Latin American Association Of Legal Advice and Criminalistics and coleg of police in VenezuelaAutor y Escritor e investigador histórico y social.


Biografía de Pouya Monsefi.T



درباره دکتر پویا منصفی

پویا منصفی متولد امرداد ۱۳۵۶ در تهران  - کارشناسی از دانشگاه باستان شناسی ازاد زنجان واحد ابهر – خرمدره  - کارشناسی حقوق بین الملل - MBA حقوق بین الملل از دانشگاه اصفهان  - DBA حقوق بین الملل و جرم شناسی از دانشگاه زولیا و دکترای افتخاری از دانشگاه منچستر دارد در از سال ۲۰۰۱ خارج از ایران زندگی می کند و تابعیت دوگانه دارد .سال ۲۰۰۶ در دانشگاه ازاد واحد امارات متحده در دبی به عنوان استاد میهمان تاریخ معماری تدریس می کرد . با ناشنال جغرافی همکاری دارد و در کشور ونزوئلا و اکوادور به عنوان استاد میهمان تدریس می کند . به ۴ زبان انگلیسی ، فارسی ، اسپانیایی و عربی اشنایی دارد . و 9 سال در زمینه میراث فرهنگی و تاریخ ایران فعالیت رسمی نموده است . به اکثر کشورهای اسیایی سفر کرده و کتابی در زمینه خط و زبان اسیا در دست تالیف دارد .




  • دکتر پویا منصفی وکیل و مشاور در امریکای جنوبی
  • ۰
  • ۰

🔮آسیبهای تفکرات منفی و هاله های انرژی🔮




تحقیقات در مهندسی بیو شیمی نشان می دهد که مغز انسان ماده ای را ترشح می کند به نام اندروفین .( مورفین طبیعی بدن ) 

کسانی که بر ذهن آنها تفکرات منفی حاکم است اندروفینی که از مغزشان ترشح می شود بیماری زاست و کسانی که ذهن مثبت دارند اندروفین آنها شفا بخش است : یک ماده با دو خاصیت!


🌟امروزه از نظر علمی ثابت شده که هیچ چیزی نیست که از خودش هاله انرژی ساطع نکند . 


🌟قانون "دوبروی " می گوید: "هر ذره ای از خود انرژی به همراه دارد" . حتی با دوربینهای مخصوص از این انرژی ها عکس تهیه کرده اند .


🌟هاله های انرژی با فرکانس مغز و تفکر انسان مرتبط هستند.


🌟ما می توانیم هاله های انرژی خود را با متمرکز شدن بر روی شخصی یا محلی هدایت کنیم فقط کافی است به آن شخص فکر کنیم بلافاصله هاله های انرژی ما با سرعت نور به سوی آن شخص فرستاده می شود .


🌟هاله های انرژی قابل باردار شدن است ؛ اگر تفکر انسان منفی باشد هاله منفی و اگر مثبت باشد هاله مثبت. 


🌟به این ترتیب که اندیشه های مثبت، مهر آمیز، خیرخواهانه، سرشار از توانمندی، هوش و خلاقیت بر هاله اثر مثبت دارد و سطح انرژی های آن را بالا می برد و از نظر کمی نیز میتواند هاله انسان را بزرگتر نماید .


🌟برعکس اندیشه های منفی، بدبینی ها، خودخواهی ها، احساس تنفر از خود و یا دیگران، حسادت، خشم و هر گونه اندیشه بد بر هاله اثر تخریبی می گذارد و سطح انرژی های آن را بشدت کاهش میدهد و انرژی زیادی از انسان می گیرد. 


🌟وقتی در مکانی احساس بدی می کنید بدین معناست که آن محل از انرژی های منفی اشباع شده است و یا وقتی فردی این تاثیر را روی شما می گذارد یعنی او حامل انرژی منفی است . 


🌟جالب است که این انرژی حتی هنگام فکر کردن به کسی ، حرف زدن ، گوش کردن و... به صورت چه مثبت و چه منفی منتقل می شود .


🌟انجام اعمالی مانند مدیتیشن، عبادت و تمرین تفکر مثبت، حضور در طبیعت و دوستی با آن، از عوامل مهم و تاثیر گذار بر افزایش سطح انرژی هاله می باشد.



🌟احتمال دارد که شما در طول زندگی با انجام کارهایی هاله نورانی خود را آلوده کرده باشید . هر گونه اضطراب ، دلهره ، ترس و حتی  دروغگویی ، غیبت کردن ، بدبینی، آبروی دیگری را بردن و کلیه مسائلی از این قبیل منجر به آلودگی و تجمع انرژی های تخریب گر در هاله شما می شوند.


🌟این انرژی منفی آنقدر در هاله شما نفوذ می کند تا در جسم (آخرین سطح برای نفوذ ) اثر خود را به صورت بیماری نشان دهد.


⚜ @Dailyomenchannel ⚜


🔮توجه کنید که 🔮


🌟انرژی منفی منشا تمام بیماریهای روحی- روانی و جسمی انسان است و به مرور زمان رد پای خود را بر چهره و بدن ما بر جای می گذارد. 


🔮پس


🌟اگر دائما مریض می شوید به پاکسازی هاله و دوری از آلوده کننده های هاله تان فکر کنید.


🌟انرژی هاله تان را با راههای مثبتی که گفته شد بالا ببرید تا نیازی به راههای منفی نداشته باشید.


🔮و اما 


🌟افرادی هستند که به صورت ناخودآگاه از انرژی دیگران تغذیه می کنند. معمولا آنها افرادی هستند که ما اصلا بهشان شک نداریم 


🌟یکی از راههای کسب انرژی از شما این است که :


🌟🌟این افراد ممکن است نزدیک شما بیایند و برای شما درد دل کنند و بگویند که چه آدم بدبخت و فلک زده ای هستند و ... و هر چه شما راه چاره نشانشان می دهید گوش نمی دهند، چون نمی خواهند که تغییری در وضعیتشان بوجود بیاید چرا که این تنها راهی است که می توانند انرژی بگیرند، آنها با این کار در حال گرفتن انرژی شما هستند در حالی که شما دلتان به حالشان سوخته است. 


🌟پس اگر بجای یک گفتگوی منطقی دوطرفه، وارد گفت و شنودی شدید که هر راه حلی ارائه دادید با جمله : آره درست میگی، ولی..... پاسخ شنیدید، بدانید که دارید انرژی از دست می دهید.


  • دکتر پویا منصفی وکیل و مشاور در امریکای جنوبی