مقالات اجتماعی و حقوقی دکتر پویا منصفی

اشنایی با قوانین بین الملل و حقوق بشر و قوانین مهاجرت توسط دکتر پویا منصفی

مقالات اجتماعی و حقوقی دکتر پویا منصفی

اشنایی با قوانین بین الملل و حقوق بشر و قوانین مهاجرت توسط دکتر پویا منصفی

مقالات اجتماعی و حقوقی دکتر پویا منصفی

در این وب لاگ تلاش میکنم مقالات اجتماعی و حقوقی که فکر میکنم میتواند به هموطنان فارسی زبانم کمک کند انتشار میدهم .
در این وب لاگ از قوانین حقوق بین الملل ، قوانین حقوق بشر ، قوانین مهاجرت ، قوانین تابعیتی ، قوانین کشورها و قوانین ویزا و اقامت و زندگی در خارج کشور به اشتراک گذاشته میشود

۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آسیبهای تفکرات منفی و هاله های انرژی

 

پژوهش دکتر پویا منصفی

 

تحقیقات در مهندسی بیو شیمی نشان می دهد که مغز انسان ماده ای را ترشح می کند به نام اندروفین .( مورفین طبیعی بدن ) 
کسانی که بر ذهن آنها تفکرات منفی حاکم است اندروفینی که از مغزشان ترشح می شود بیماری زاست و کسانی که ذهن مثبت دارند اندروفین آنها شفا بخش است : یک ماده با دو خاصیت!

🌟امروزه از نظر علمی ثابت شده که هیچ چیزی نیست که از خودش هاله انرژی ساطع نکند . 

🌟قانون "دوبروی " می گوید: "هر ذره ای از خود انرژی به همراه دارد" . حتی با دوربینهای مخصوص از این انرژی ها عکس تهیه کرده اند .

🌟هاله های انرژی با فرکانس مغز و تفکر انسان مرتبط هستند.

🌟ما می توانیم هاله های انرژی خود را با متمرکز شدن بر روی شخصی یا محلی هدایت کنیم فقط کافی است به آن شخص فکر کنیم بلافاصله هاله های انرژی ما با سرعت نور به سوی آن شخص فرستاده می شود .

🌟هاله های انرژی قابل باردار شدن است ؛ اگر تفکر انسان منفی باشد هاله منفی و اگر مثبت باشد هاله مثبت. 

🌟به این ترتیب که اندیشه های مثبت، مهر آمیز، خیرخواهانه، سرشار از توانمندی، هوش و خلاقیت بر هاله اثر مثبت دارد و سطح انرژی های آن را بالا می برد و از نظر کمی نیز میتواند هاله انسان را بزرگتر نماید .

🌟برعکس اندیشه های منفی، بدبینی ها، خودخواهی ها، احساس تنفر از خود و یا دیگران، حسادت، خشم و هر گونه اندیشه بد بر هاله اثر تخریبی می گذارد و سطح انرژی های آن را بشدت کاهش میدهد و انرژی زیادی از انسان می گیرد. 

🌟وقتی در مکانی احساس بدی می کنید بدین معناست که آن محل از انرژی های منفی اشباع شده است و یا وقتی فردی این تاثیر را روی شما می گذارد یعنی او حامل انرژی منفی است . 

🌟جالب است که این انرژی حتی هنگام فکر کردن به کسی ، حرف زدن ، گوش کردن و... به صورت چه مثبت و چه منفی منتقل می شود .

🌟انجام اعمالی مانند مدیتیشن، عبادت و تمرین تفکر مثبت، حضور در طبیعت و دوستی با آن، از عوامل مهم و تاثیر گذار بر افزایش سطح انرژی هاله می باشد.


🌟احتمال دارد که شما در طول زندگی با انجام کارهایی هاله نورانی خود را آلوده کرده باشید . هر گونه اضطراب ، دلهره ، ترس و حتی  دروغگویی ، غیبت کردن ، بدبینی، آبروی دیگری را بردن و کلیه مسائلی از این قبیل منجر به آلودگی و تجمع انرژی های تخریب گر در هاله شما می شوند.

🌟این انرژی منفی آنقدر در هاله شما نفوذ می کند تا در جسم (آخرین سطح برای نفوذ ) اثر خود را به صورت بیماری نشان دهد.

🔮توجه کنید که 🔮

🌟انرژی منفی منشا تمام بیماریهای روحی- روانی و جسمی انسان است و به مرور زمان رد پای خود را بر چهره و بدن ما بر جای می گذارد. 

🔮پس

🌟اگر دائما مریض می شوید به پاکسازی هاله و دوری از آلوده کننده های هاله تان فکر کنید.

🌟انرژی هاله تان را با راههای مثبتی که گفته شد بالا ببرید تا نیازی به راههای منفی نداشته باشید.

🔮و اما 

🌟افرادی هستند که به صورت ناخودآگاه از انرژی دیگران تغذیه می کنند. معمولا آنها افرادی هستند که ما اصلا بهشان شک نداریم 

🌟یکی از راههای کسب انرژی از شما این است که :

🌟🌟این افراد ممکن است نزدیک شما بیایند و برای شما درد دل کنند و بگویند که چه آدم بدبخت و فلک زده ای هستند و ... و هر چه شما راه چاره نشانشان می دهید گوش نمی دهند، چون نمی خواهند که تغییری در وضعیتشان بوجود بیاید چرا که این تنها راهی است که می توانند انرژی بگیرند، آنها با این کار در حال گرفتن انرژی شما هستند در حالی که شما دلتان به حالشان سوخته است. 

🌟پس اگر بجای یک گفتگوی منطقی دوطرفه، وارد گفت و شنودی شدید که هر راه حلی ارائه دادید با جمله : آره درست میگی، ولی..... پاسخ شنیدید، بدانید که دارید انرژی از دست می دهید.

 

 

 

pouya monsefi پویا منصفی

  • دکتر پویا منصفی وکیل و مشاور در امریکای جنوبی
  • ۰
  • ۰

هشدار برای خرید پاسپورت جعلی گزارش مهم پویا منصفی

pouya monsefi

هشدار به ایرانیان !!❗️❗️  

طی چند ماه گذشته حداقل  ۷۰ نفر ایرانی را با پاسپورت جعلی در ترکیه - اکوادور ، برزیل ، یونان و اروپا  دستگیر کردند که در شرایط بسیار بدی به سر میبرند و در زندان هستند و متاسفانه چند زوج جوان در زندانهای خطر ناک امریکای جنوبی  در شرایط روحی و جسمی بسیار بدی بازداشت هستند .

دوستان عزیز ! قاچاقبرها دشمن اصلی ما هستند و چون ما آنها را رسوا می‌کنیم در حال پخش شایعه و ساخت پیجهای جعلی بر علیه ما هستند . گول این افراد را نخورید و با وکیل رسمی قبل از کار مشورت کنید . ما به هیچ عنوان ، تاکید میکنم به هیچ عنوان در زمینه خرید پاسپورت فعالیتی نداریم و اصولا پاسپورت قابل خرید و فروش نیست و این کار غیر قانونی است . 

 دوستان عزیز ❗️ 

پاسپورت مشابه و شباهتی یعنی (( جعل  مدارک بین امللی )) و ۳ تا ۵ سال زندان دارد و ممکن هست هیچ وقت دیگه نتوانید سفر خارجی داشته باشید . کلاهبردارها و ادم پران میگویند : ما کارمون رو بلد هستیم ! شما با پاس جعلی به اکوادور می ایید و به راحتی به کشور انگلیس یا اروپا میروید و پناهنده میشوید ! کشی متوجه نمیشه و اگر هم متوجه بشن باهاتون کاری ندارند❗️❗️❗️ (( دروغ است )) با زندگی خودتان بازی نکنید .

 دو ایرانی جوان که دو روز پیش دستگیر شده اند متاسفانه پاسپورت اسرائیلی جعلی داشتند و حالا جرمشان سیاسی هم شده است . برای من پیام فرستاده اتند که میخواستند شبه گذشته بهشان در بازداشتگاه تجاوز کنند .  مهاجرت به چه قیمت ؟؟؟؟ نکنید این کارها رو دوستان عزیز . 

در اینستاگرام پر شده است از فروش مشابه و یا شباهتی !! به خودتان رحم کنید . از هر ۱۰ نفر فقط یکنفر میتواند عبور کند و تازه وقتی رد شد فکر میکنید فرش قرمز برای او پهن میکنند ؟ تازه شروع مشکلات در کمپ ها و دادگاه است . خرید پاسپورت فقط از چند کشور در امریکای لاتنی به صورت قانونی با اخذ تابعیت امکان پذیر است و پاسپورت شباهتی و یا مشابه که خلافکاران از خودشان اختراع کردند یک ریا کاری بزرگ است و نمیفهمم چطور است که وجدان این ادمها در عذاب نمیباشد . 

گریه های هموطنان پای تلفن دله هر انسانی را به درد می اورد . جاعلان میگویند که نترسید !! همه چیز هماهنگ شده !! تازه اگر گیر بیافتید با شما کاری ندارن و دیپورتتون میکنند ❗️❗️❗️ فکر می کنید قوانین دنیا اینقدر ساده و احمقانه است ؟!! کسی که پاسپورت خود را گم میکند به پلیس اعلام مفقودی میکند و شما فکر میکنید با چسباندن عکس خود میتواند از ان استفاده کنید ؟؟

 ایا میدانید که قبل از هر پرواز در فرودگاه های جهان مخصوصا در امریکای لاتین اسامی مسافرین هواپیما برای پلیس بین الملل ارسال میشود و تک تک پاسپورتها در سیستم چک میشود ؟؟ فکر کردید بازی کامپیوتری است که اگر بسوزید میتوانید از اول شروع کنید ؟؟؟ واقعا جای بسی تاسف دارد که فشارهای داخل ایران جوانها را مجور به این حماقت ها کرده است . بدانید و اگاه باشید که با پاسپورت جعلی ، یا به قول خلافکاران بی وجودان (( پاسپورت مشابه و یا شباهتی )) برای شما چیزی جز بدبختی در بر نخواهد داشت .


 مساله قاچاق مواد مخدر هم در ونزوئلا و دستگیری جوانان ایرانی داستان دیگری دارد که واقعا جز افسوس خوردن چیزی باقی نمیگذارد . دوستان عزیز : اگر میگوییم قبل از هر کار با وکیل قانونی و رسمی مشورت کنید به همین خاطر است . ویزاهای  جعلی هم متاسفانه زیاد شده .... فشار اقتصادی ایرانیان را به جانه ایرانیان انداخته....به خاطر رویای خارج رفتن خود را بدبخت نکنید .

👇👇📌👇👇

اطلاعیه مهم دکتر پویا منصفی وکیل و‌ مدرس حقوق بین الملل 

📌دوستان و هموطنان عزیز 

« بنده و همکارانم به هیچ عنوان در زمینه پناهندگی ، خروج غیر قانونی ، فروش پاسپورت فعالیتی نداریم »

دکتر #پویاـمنصفی
Email : dr.monsefi@mail.com
Instagram : @dr.monsefi

 

 

 

پویا منصفی وکیل ایرانی کلاهبرداری مهاجرتی

  • دکتر پویا منصفی وکیل و مشاور در امریکای جنوبی
  • ۰
  • ۰

💥مجازات هایی که برای هتک حرمت در خیابان در نظر گرفته می شود.

اشنایی با قوانین ایران - پویا منصفی

 

مطابق ماده ۶۰۸ از کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی تعزیرات،توهین به افراد از قبیل فحاشی و استعمال الفاظ رکیک چنانچه موجب حد قذف نباشد به مجازات شلاق تا۷۴ضربه و یا پنجاه هزار ریال تا یک میلیون ریال جزای نقدی خواهد بود.توهین مذکور در این ماده، توهین ساده محسوب می شود.

مقصود از واژه افراد در صدر ماده صرفاً اشخاص حقیقی (افراد عادی) می باشد و اشخاص حقوقی و ادارت و سازمان ها را شامل نمی شود، زیرا همانطور که پیش تر گفته شد، توهین جرمی است که بر روی حیثیت و شخصیت افراد واقع می شود همانند جرم افترا، این درحالی است که اشخاص حقوقی دارای شخصیت به این معنا نیست.

قانونگذار توهین به افراد را از طریق فحاشی و استعمال الفاظ رکیک ممکن دانسته، این در حالی است که از نظر مقررات کیفری اهانت و توهین عبارت است از به کار بردن الفاظی که صریح یا ظاهر باشد و یا ارتکاب اعمال و انجام حرکاتی که با لحاظ عرفیات جامعه و با در نظر گرفتن شرایط زمانی و مکانی و موقعیت اشخاص موجب تخفیف و تحقیر آنان شود. بنابراین توهین صرفاً به لفظ واقع نمی شود، و حتی می تواند به وسیله رفتار و نوشتن یا تصویر نیز واقع شود.

جرم توهین می تواند به شکل گفتار، کردار، نوشتار و حتی اشارات مختلف دست و چشم و نظایر آن باشد. بدین ترتیب اعمالی مثل آب دهان به روی دیگری انداختن، هل دادن تحقیر آمیز دیگری یا برداشتن خشونت آمیز کلاه یا روسری از سر شخصی و پرتاب کردن آن به زمین با توجه به اینکه عرفا باعث تخفیف و تحقیر شخص است، می تواند توهین کیفری محسوب شود.

جرم مذکور در این ماده جرمی قابل گذشت محسوب می شود، بنابراین با شکایت شاکی است که قانون شروع به تعقیب می نماید و از همین روی با گذشت وی تعقیب موقوف خواهد شد. اما باید بیان داشت که برای تحقق جرم توهین حضور شخصی که به او توهین شده است ضروری نخواهد بود، بنابراین توهین ممکن است غیابی هم صورت گیرد.

مجازات فردی که مرتکب توهین ساده می شود به دلالت ماده 608 شلاق تا 74 ضربه و یا جزای نقدی از پنجاه هزار ریال تا یک میلیون ریال می باشد. بنابراین قاضی اختیار به اعمال مجازات شلاق و یا جزای نقدی خواهد داشت.

مجازات مقرر در فوق درحالی است که گاهی توهین صورت گرفته در قالب آن ماده، قابل اعمال مجازات نمی باشد، به عبارتی دیگر گاهی تعرض به حیثیت افراد از طریق توهین موجب اعمال مجازات حدی خواهد شد

در همین راستا افراد باید درنظر داشته باشند چنانچه توهین و یا بی احترامی از سر عصبانیت و یا موارد دیگر به شخصی در خیابان داشته باشند به قطع یقین در صورت پیگیری شخص به مجازات مکفی محکوم می شوند

 

پویا منصفی کلاهبرداری مهاجرتی pouya monsefi

  • دکتر پویا منصفی وکیل و مشاور در امریکای جنوبی
  • ۰
  • ۰

**سلامتی دهه های20 و30 و 40 و 50 و60* 

یکی ازم پرسید:
شما چطور میتونستین زندگی کنین قبلا؟!
بدون تکنولوژی
بدون اینترنت
بدون کامپیوتر
بدون تلفن همراه
بدون ایمیل
بدون شبکه های مجازی؟!

پاسخ دادم:
همانطور که نسل تو امروز میتونه
بدون دلسوزی
بدون خجالت
بدون احترام
بدون عشق واقعی
بدون فروتنی 
زندگی کنه.

ما بعد از مدرسه مشقامون رو مینوشتیم و تا آخر شب مشغول بازی بودیم، بازی واقعی.

ما با دوستان واقعی بازی میکردیم نه دوستان مجازی 

ما خودمون با دستهامون بازیهایی مثل یویو و بادبادک و فر فره میساختیم 

ما تلفن همراه و دی وی دی و پلی استیشن و کامپیوتر شخصی و اینترنت نداشتیم 
ولی دوستان واقعی داشتیم که تو روزایِ بارونی با یه چتر میرفتیم مدرسه و تو تابستوناش کیم دوقلومون رو باهاش نصف میکردیم. 

ما آب از مغازه نمی خریدیم دم در هر خونه یه شیر آب بود بالاش باخط خوش نوشته شده بود "سلام برحسین"برای رهگذری که تشنه بود

نسل ما تویِ سوپراش بزرگ ننوشته بودن لطفا با کارت خوان فقط خرید کنید سر هر کوچه یه بقالی بود که یه دفترنسیه داشت برایِ اوناییکه دستشون تنگ بود و بالای سرش بزرگ نوشته بود پول نداری صلوات بفرست

موقع ما تختخواب مُد نبود اما خوابیدن تویِ رختخوابهای گل گلی رویِ پشتِ بوم از هر خوابی شیرین تر بود
 
ما موبایل نداشتیم ولی عوضش درخونه ی همسایه و فامیل باز بود تا هرجا میخواستیم زنگ بزنیم 

خانواده هامون هم بعلت ترافیک سنگین دیر به مهمونیا نمیرسیدن ...زودتر میرفتن با کمک هم سبزی پاک میکردن و برنج آبکش می شد

ما لایک کردن بلد نبودیم اما عوضش نسلِ ما استادِ مهربونی و دلجویی  بود...

ما نسل آلاسکا دو تا یک تومن.. شیر شیشه ای یک تومن هستیم ....

ما بلاک کردن نمیدونستیم چیه نسلِ ما دلها بی کینه بود ، تو مرام ما قهر و کینه نبود....

تو نسل ما کسی پیتزا برامون دمِ در نمی آورد اما طعمِ نون و کبابی که آقام لایه ی روزنامه از بازار میخرید رو با هزار تا پیتزا عوض نمیکنم

تو نسل ما  فست فود معنی نداشت اما ساندویج کتلت با نان  اضافی و کانادایِ شیشه ای لذتی داشت که هنوز یادِشیم
  
عشقمون هر دقیقه و هر ثانیه برامون استیکر نمیفرستاد اما نامه هایِ یواشکی عاشقانه ی ما پر بود از تعهد به یک نفر که دوستش داریم  

ما نسلی بودیم که تو مراممون نامردی و بی غیرتی و آدم فروشی نبود...

ما سِت تولد نداشتیم اما تولدامون پر بود از کاغذ کشی های رنگی رنگی... 

ما عروسی را به جای هتل و تالار و سالن تو خونه همسایه و تو حیاط  چراغونی شده برگزار میکردیم....

ما نذری هامونو توی ظرف یکبار مصرف نمیدادیم تویِ چینی گل سرخی پخش میکردیم و همسایه مون تو ظرفِ خالیش نقل یا نبات پر میکرد
 
ما چراغ مطالعه نداشتیم در عوض مشق هامون رو زیر نور چراغ گردسوز با علاالدینی که همیشه روش یه کتری چایی هلِ دار بود مینوشتیم. .... 

ما مبل روکش شده نداشتیم اما پشتی و پتویِ ملافه سفید دورتادور اتاق بود تا هر وقت مهمون اومد احساس راحتی کنه

ما اگر کاسه ی گل سرخی سر طاقچه رو در شیطنت بازیهایِ کودکانه میشکستیم خانم جون دعوامون نمیکرد تازه برامون اسفند آتیش میکرد تخم مرغ میشکست میگفت قضا بلا بود خدا رو شکر خودت چیزیت نشد

ما هزار جور پزشک متخصص و دراگ استور  نداشتیم عوضش چایی نبات و عرق نعنای بی بی جون دوایِ هر دردی بود


ما از ذوقِ یه پاک کن عطری. یه مداد سوسمار نشان.یه جعبه مدادرنگی. یه دفترچه نقاشی تا صبح خوابمون نمی برد.

ما نسل منحصر بفردی بودیم چون آخرین نسلی بودیم که به حرفهای والدین گوش کردیم و اولین نسلی شدیم که حرف بچه ها رو گوش کردیم ...

ما یک نسخه با تیراژ محدود هستیم...

تاریخ مثل ما نخواهد دید.... 

ما بی نظیرترین نسل تاریخیم

 

پویا منصفی

 

پویا منصفی کلاهبرداری مهاجرتی

  • دکتر پویا منصفی وکیل و مشاور در امریکای جنوبی
  • ۰
  • ۰

📌دوستان عزیز دقت بفرمایید : 

 قرارداد معاضدت قضایی ویا استرداد مجرمین بین ایران با کشورهای زیر در امریکای لاتین وجود (( ندارد )) لذا ایرانیانی که به هر دلیلی اعم از استفاده پاسپورت جعلی ، مدارک مشابه ، پاسپورت مشابهتی و یا مواد مخدر در خاک این کشورها متهم میشوند باید تمام دوران محکومیت خود را در همان کشورها بگذرانند و امکان دیپورت به ایران و یا درخواست پناهندگی را ندارند : 
#اکوادور ، #ونزوئلا ، بولیوی ، #کلمبیا، #پاناما ، کاستاریکا، #شیلی ، #پرو ، #نیکاراگوا ، #گواتمالا ، #ارژانتین ، #برزیل


توضیح 📌

منظور از این قانون این نیست که اگر کسی در ایران اختلاس کند و به این کشورها فرار کند کسی به کارش کاری ندارد و میتواند در امان باشد.

وقتی کسی جرمی را در ایران انجام میدهد قوه قضائیه ایران میتواند شخص را از طریق اینترپول درخواست جلب دهد و دستگیر نماید و به ایران بازگرداند .

منظور از انتشار این قانون این است که اگر به خاک این کشورها بیایید و خلافی انجام دهید ( در خاک کشورهای یاد شده ) مثله استفاده از مدارک جعلی و یا حمد و یا قاچاق مواد مخدر ، باید محکومیت خود را در داخل زندانهای وحشتناک این کشورها بگذرانید و امکان ارجاع پرونده شما و بازگرداندن شما به عنوان یک شهروند ایرانی به کشور ایران نمیباشد .

در واقع این متن هشداری است به جوانانی که اقدام به خرید پاسپورت جعلی برای پریدن و رفتن به کشورهای اروپایی و انگلیس و کانادا میکنند و قاچاقچیان به انها میگویند : اگر گیر بیافتید با شما کاری ندارند و نهایتا دیپورتتان میکنند به ایران .

پویا منصفی وکیل حقوق بین املل

 

پویامنصفی وکیل ایرانی

  • دکتر پویا منصفی وکیل و مشاور در امریکای جنوبی
  • ۰
  • ۰

✴️ صدور حکم محکومیت ضابط قضایی به دلیل تفتیش غیرقانونی خودروی شهروندان

🔸دکتر حامد رحمانیان، دادرس شعبه ۱۰۲ دادگاه کیفری دو بخش رودهن با توجه به تاکید قانون گذار بر رعایت ضوابط و مقررات از سوی ضابطان قضایی، و همچنین عدم اختیار ایشان در بازرسی خودسرانه خودروها، مامور نیروی انتظامی به سه ماه انفصال از خدمت به دلیل بازرسی و تفتیش غیرقانونی خودروی یک شهروند محکوم و نهایتاً قرار تعلیق اجرای کل مجازات فوق به‌طور مراقبتی به مدت یک سال را صادر کرد.

🔸 متهم در بخشی از دفاعیات خود چنین گفته بود که «بخشی از مکشوفات در داخل اتاق ماشین بوده و نه در صندوق‌عقب آن و لذا مشمول تبصره ماده ۵ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر می‌باشد» که دادگاه این دفاع را به دلایل زیر قابل قبول ندانست:

 ▪️نخست، هرچند این تبصره مقرر داشته «وسایل نقلیه مشمول حریم خصوصی نیست» اما این اطلاق قانونی را باید با عنایت به تقییدات مذکور در صدر تبصره تفسیر نمود. در این تبصره آمده است «اماکنی که بدون تجسس در معرض دید عموم قرار می‌گیرند مانند قسمت‌های مشترک آپارتمان‌ها، هتل‌ها، بیمارستان‌ها و نیز وسایل نقلیه مشمول حریم خصوصی نیست». پرواضح است که صرفاً آن بخش‌ها و مناظری از خودرو حریم خصوصی نیست که بدون تجسس و سر کشیدن و جستجو کردن در داخل اتاق ماشین و در نگاه گذرا قابل‌رؤیت باشند مانند آنکه شی‌ء مجرمانه پشت شیشه خودرو باشد یا سرنشینان خودرو بدون حجاب باشند و هر رهگذر عادی با اولین نگاه (یا به تعبیر قانون، بدون تجسس) آن را به‌راحتی مشاهده کند، درحالی‌که در این پرونده این‌گونه نبوده و ضابط فوق پس از تجسس و نگاه انداختن به داخل ماشین، اشیاء مجرمانه را رؤیت نموده است. 

▪️دوم، این تبصره ذیل ماده ۵ آن قانون آمده که ناظر است بر «اجرای امربه‌معروف و نهی از منکر» و تعمیم آن به کلیه موارد مبتلابه در آئین دادرسی و حقوق کیفری محل تأمل و تردید جدی است. چراکه حتی برفرض پذیرش این امر که این تبصره، مفهوم علن و عموم و مشهود را تعریف کرده، در همین قانون و صرفاً در اجرای امربه‌معروف و نهی از منکر، موجه و مقبول است که در اجرای آن اصولاً تعرضی به حقوق و آزادی‌های شهروندان نمی‌شود اما در اجرای قواعد و احکام قهرآمیز قانون آئین دادرسی کیفری یا تفسیر قوانین کیفری که مستلزم سلب حقوق و آزادی‌های شهروندان و احیاناً کیفر آنان است...

متن کامل دادنامه را در لینک بخوانید: https://www.ekhtebar.com/?p=51971
 

پویامنصفی

پویا منصفی کلاهبرداری مهاجرتی pouya monsefi

  • دکتر پویا منصفی وکیل و مشاور در امریکای جنوبی